Station Oosterbeek opnieuw bestraat met circulaire perrontegel

Op Station Oosterbeek zijn tussen 10 en 27 augustus over de hele lengte de verouderde keerwanden en bestrating vervangen. Hierbij is ook de hoogte van het perron aangepast om een drempelloze instap mogelijk te maken. De nieuwe bestrating bestaat voor 85 procent uit gebroken betonpuin.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Paul van den Bogaard

Paul van den Bogaard is redacteur van SpoorPro.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Station Oosterbeek opnieuw bestraat met circulaire perrontegel | SpoorPro.nl

Station Oosterbeek opnieuw bestraat met circulaire perrontegel

Op Station Oosterbeek zijn tussen 10 en 27 augustus over de hele lengte de verouderde keerwanden en bestrating vervangen. Hierbij is ook de hoogte van het perron aangepast om een drempelloze instap mogelijk te maken. De nieuwe bestrating bestaat voor 85 procent uit gebroken betonpuin.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Paul van den Bogaard

Paul van den Bogaard is redacteur van SpoorPro.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.