In Zoetermeer wordt de toekomst van de RandstadRail onderzocht
Hoe kan ‘de Krakeling’, het Zoetermeerse deel van lijn 3 van de Randstadrail, toekomstbestendig worden gemaakt? Die vraag moet een lopend onderzoek van gemeente Zoetermeer, Metropoolregio Rotterdam Den Haag (MRDH) en HTM gaan beantwoorden. Reizigers wordt gevraagd om mee te denken.
Wilt u dit artikel lezen?
Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt.
Bent u al abonnee?
Misschien weer een spoorlijn van maken en er dan weer geen 3 maanden maar 15 maanden over doen?
Gewoon weer afwisselend linksom en rechtsom de hele lus rijden en terug (lijn 3) met lijn 4 als versterking voor het centrale deel.
Waarom kon dat onzalige idee voor lijn 3 alleen linksom en na de lus eindigen bij Centrum West eigenlijk zo makkelijk worden doorgevoerd als er nu over simpele dienstregelingaanpassingen zo moeilijk gedaan wordt. Zijn de consultancies noodlijdend ofzo dat de vrinden gesubsidieerd moeten worden?
Meer beveiliging op de lijnen. Het is er zo onveilig. Gisteren nog door groepje jongeren uitgescholden en bespuugd
Meer beveiliging op de lijnen graag. Gisteren nog gezien hoe een oude vrouw werd belaagd door een groepje hangjongeren omdat ze hen aansprak op spugen en vapen in de tram
Toekomstbestendig? Toekomstbestendig???
Wat is dat nou weer voor halfbakken ambtelijk-politieke kletspraat?