Bedrijfsabonnementen

Aantal medewerkers Prijs per medewerker/per maand
1 medewerker €12,25
3 medewerkers €8,33
5 medewerkers €7,50
vanaf 10 medewerkers €7,50
vanaf 20 medewerkers €6,67
vanaf 50 medewerkers €6,25
vanaf 100 medewerkers €5,83
vanaf 250 medewerkers €4,17
vanaf 500 medewerkers €3,75
vanaf 1.000 medewerkers €3,33

Al onze prijzen zijn exclusief btw.

Kies uw SpoorPro Premium abonnement

Vragen? Bel +31 (0)10 2801000

Veel gestelde vragen
Wat is SpoorPro Premium?

SpoorPro Premium is het nieuwe betaalde platform voor professionals werkzaam in en rondom railinfrastructuur, rollend materieel, spoorbeveiliging en spoorgoederenvervoer. SpoorPro brengt 24/7 nieuws en inspirerende artikelen over ontwikkelingen, innovaties en achtergronden in de railsector. Dit is online en exclusief voor abonnees.

SpoorPro was altijd vrij toegankelijk, waarom is het voor SpoorPro nodig te sluiten voor niet-abonnees?

Sinds de start van SpoorPro in 2012 hebben we ons ten doel gesteld om de gehele spoorsector op dagelijkse basis te informeren over actualiteiten, achtergronden en ontwikkelingen. We hebben in de afgelopen jaren onze redactie uitgebreid met ervaren journalisten om de nieuwsvoorziening nog verder te kunnen verbeteren. Dit doen wij met exclusieve verhalen, reportages, analyses en achtergrondverhalen waarmee wij het nieuws voor de sector duiden. Ook hebben we enkele internationale correspondenten die het spoorgerelateerde nieuws uit hun regio brengen.

De redactie van SpoorPro werd jarenlang gedeeltelijk betaald vanuit de opbrengsten van conferenties. Vanwege COVID’19 staan deze inkomsten echter onder druk. Toch willen we onverminderd de kwaliteitsjournalistiek die wij u bieden voortzetten. Daarom vragen wij u om lid te worden van SpoorPro via een (bedrijfs)abonnement.

Worden alle artikelen achter een betaalmuur geplaatst?

Nee, een klein deel van de artikelen zal nog zonder een abonnement toegankelijk zijn. U wordt wel gevraagd om uw e-mailadres.

Als ik nu een abonnement afsluit, wanneer heb ik dan toegang?

Als u via deze pagina een abonnement afsluit heeft u direct toegang.

Voor wie gelden deze aanbiedingen?

Deze aanbiedingen gelden alleen voor nieuwe abonnees.

Wat kan ik allemaal doen met digitale toegang van SpoorPro?

U kunt waar en wanneer u wilt het laatste nieuws op uw smartphone, tablet of desktop lezen. Daarnaast heeft u volledig toegang tot alle artikelen zoals columns, reportages en achtergronden op SpoorPro.

Hoe wordt de exclusieve korting op SpoorPro evenementen verrekend?

Abonnees hebben een online gebruikersaccount op basis van een e-mailadres. We versturen tijdig een exclusieve en persoonlijke kortingscode naar deze mailadressen voor aanvang van een evenement. Stel uw heeft een Large abonnement, dan ontvangen drie online gebruikers een persoonlijke kortingscode. En de kortingscode kunt u verrekenen in het registratieproces.

Hoe kan ik een (proef)abonnement opzeggen?

Door een e-mail te sturen naar onze klantenservice (klantenservice@promedia.nl), kunt u uw (proef)abonnement opzeggen. In de toekomst kunt u uw abonnement beheren in de online portal.

Wat is de opzegtermijn van een proef abonnement?

Het proefabonnement heeft een looptijd van drie maanden. U kan het abonnement te allen tijde tegen het einde van deze termijn opzeggen met inachtneming van een opzegtermijn van één maand. Alle proefabonnementen worden na ommekomst van de proefperiode, behoudens tijdige opzegging, omgezet in een abonnement voor de duur van één jaar.

Wat is de opzegtermijn van een regulier abonnement?

Alle reguliere abonnementen die SpoorPro aanbiedt worden aangegaan voor de duur van één jaar. U kan het abonnement op ieder moment tegen het einde van deze termijn opzeggen met inachtneming van een opzegtermijn van één maand.

Hoe wordt de overeenkomst gearchiveerd?

Na afsluiten van het abonnement ontvangt u een bevestiging per e-mail met alle abonnementsgegevens. Daarnaast kunt u uw abonnementsgegevens inzien in de online omgeving.

Ik heb een Team 3, Team 5 of een bedrijfsabonnement en ben beheerder van het abonnement. Hoe kan ik een collega een lezerslicentie geven?

U gaat naar de online omgeving en u logt in met uw inloggegevens. Vervolgens klikt u op Gebruikersbeheer, gebruiker toevoegen en vult de persoonlijke gegevens van uw collega in. Uw collega ontvangt een e-mail om een wachtwoord in te stellen in de online portal. Als uw collega het wachtwoord heeft aangemaakt, dan kan hij of zij direct met deze gegevens ook inloggen op SpoorPro.

Hoe werkt de automatische verlening van het abonnement en hoe wordt dit gefactureerd?

Een proefabonnement heeft een looptijd van drie maanden. Na de proefperiode wordt het abonnement automatisch omgezet naar een regulier betaald abonnement. U ontvangt het eerste jaar een factuur voor negen maanden. U heeft dus de eerste drie maanden een gratis abonnement gehad en u betaalt dan de resterende negen maanden. Na het eerste jaar ontvangt u een factuur voor het reguliere jaartarief (Premium € 147,- / Large € 300,- of Extra Large € 450,- exclusief btw).

Voorbeeld:

U bestelt een Premium-abonnement (één online gebruiker) op 1 september 2020. Als u niet opzegt in de eerste twee maanden van de proefperiode, dan ontvangt u in de derde maand van de proefperiode een factuur voor de resterende negen maanden (negen maanden * 12,25 euro per maand) = 110,25 euro exclusief btw). Als u vervolgens niet opzegt in het eerste jaar, dan ontvangt u in augustus 2021 een factuur voor een jaarabonnement (twaalf maanden * 12,25 euro = 147 euro exclusief btw).

Ik heb een andere vraag, wie kan ik bellen of e-mailen?

Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact op met onze klantenservice: +31 (0)10 280 1000 of klantenservice@promedia.nl.