Veelgestelde vragen over SpoorPro Premium

Algemeen

Abonnementen

Online Portal – Inloggen – Wachtwoord vergeten

Overige vragen


Algemeen

Wat is SpoorPro Premium?

SpoorPro Premium is het nieuwe betaalde platform voor professionals werkzaam in en rondom railinfrastructuur, rollend materieel, spoorbeveiliging en spoorgoederenvervoer. SpoorPro brengt 24/7 nieuws en inspirerende artikelen over ontwikkelingen, innovaties en achtergronden in de railsector. Dit is online en exclusief voor abonnees.

SpoorPro was altijd vrij toegankelijk, waarom is het voor SpoorPro nodig te sluiten voor niet-abonnees?

Sinds de start van SpoorPro in 2012 hebben we ons ten doel gesteld om de gehele spoorsector op dagelijkse basis te informeren over actualiteiten, achtergronden en ontwikkelingen. We hebben in de afgelopen jaren onze redactie uitgebreid met ervaren journalisten om de nieuwsvoorziening nog verder te kunnen verbeteren. Dit doen wij met exclusieve verhalen, reportages, analyses en achtergrondverhalen waarmee wij het nieuws voor de sector duiden. Ook hebben we enkele internationale correspondenten die het spoorgerelateerde nieuws uit hun regio brengen.

De redactie van SpoorPro werd jarenlang gedeeltelijk betaald vanuit de opbrengsten van conferenties. Vanwege COVID’19 staan deze inkomsten echter onder druk. Toch willen we onverminderd de kwaliteitsjournalistiek die wij u bieden voortzetten. Daarom vragen wij u om lid te worden van SpoorPro via een (bedrijfs)abonnement.

Worden alle artikelen achter een betaalmuur geplaatst?

Nee, een klein deel van de artikelen zal nog zonder een abonnement toegankelijk zijn. Het gaat hierbij om artikelen over SpoorPro evenementen en partner artikelen.


Abonnementen

Als ik nu een abonnement afsluit, wanneer heb ik dan toegang?

Als u via deze pagina een abonnement afsluit heeft u direct toegang.

Wat kan ik allemaal doen met digitale toegang van SpoorPro?

U kunt waar en wanneer u wilt het laatste nieuws op uw smartphone, tablet of desktop lezen. Daarnaast heeft u volledig toegang tot alle artikelen zoals columns, reportages en achtergronden op spoorpro.nl.

Hoe werkt de automatische verlenging van het abonnement en hoe wordt dit gefactureerd?

Een proefabonnement heeft een looptijd van een bepaalde periode. Na de proefperiode wordt het abonnement automatisch omgezet naar een regulier betaald abonnement. U ontvangt een factuur voor het reguliere jaartarief . U ontvangt één keer per jaar een factuur en bij automatische incasso wordt het gehele jaartarief automatisch afgeschreven van uw rekening en bij betaling op factuur ontvangt u een factuur per e-mail.

Hoe kan ik een (proef)abonnement opzeggen?

Door een e-mail te sturen naar onze klantenservice (klantenservice@promedia.nl), kunt u uw (proef)abonnement opzeggen. De klantenservice stuurt u een bevestigingsmail van de opzegging.

Wat is de opzegtermijn van een proefabonnement?

Het proefabonnement heeft een looptijd van een bepaalde periode. U kan het abonnement te allen tijde tegen het einde van deze termijn opzeggen met inachtneming van een opzegtermijn van één maand. Alle proefabonnementen worden na ommekomst van de proefperiode, behoudens tijdige opzegging, omgezet in een abonnement voor de duur van één jaar.


Online Portal

Ik heb een Team 3, Team 5 of een bedrijfs/partner abonnement en ben beheerder van het abonnement. Hoe kan ik een collega een lezerslicentie geven?

In de online portal kunt u gemakkelijk uw abonnement inzien en beheren. U gaat naar de online omgeving en u logt in met uw inloggegevens. Vervolgens klikt u op Gebruikersbeheer, gebruiker toevoegen en vult de persoonlijke gegevens van uw collega in. U selecteert het beschikbare abonnement. Uw collega ontvangt een e-mail (afzender accounts@prmedia.nl) om een wachtwoord in te stellen in de online portal. Als uw collega het wachtwoord het aangemaakt, dan kan hij of zij met deze gegevens ook inloggen op SpoorPro.nl. Let op, de activatielink is 24 uur geldig. Informeer uw collega dat hij of zij het account kan gaan activeren.

Ik kan niet inloggen op SpoorPro.nl of in de online portal. Wat kan ik doen?

U kunt het beste even contact opnemen met onze klantenservice: +31 (0)10 280 1000 of klantenservice@promedia.nl. De klantenservice helpt u graag.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor SpoorPro.nl of de online portal. Wat kan ik doen?

Het wachtwoord voor de online portal is hetzelfde wachtwoord als voor SpoorPro.nl. Als u uw wachtwoord bent vergeten, dan kunt u uw wachtwoord resetten. U gaat naar de online portal en klikt op wachtwoord vergeten. U vult uw e-mailadres in en u ontvangt een reset e-mail (afzender: accounts@promedia.nl | bekijk eventueel uw spambox mocht u niet direct een wachtwoord resetmail ontvangen). U stelt uw wachtwoord in en u kunt inloggen op SpoorPro.nl. Mocht u er niet uitkomen, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Hoe kan ik taal aanpassen van het Engels naar het Nederlands?

Ga naar “My settings” en pas “Language” aan naar Dutch (NL). Klik vervolgens op “Save”.


Overige vragen

Ik heb een andere vraag, wie kan ik bellen of e-mailen?

Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact op met onze klantenservice: +31 (0)10 280 1000 of klantenservice@promedia.nl.