ProRail gunt Strukton contract spoorverdubbeling Zevenaar-Didam

Aannemer Strukton Rail gaat in opdracht van ProRail het spoor tussen Zevenaar en Didam verdubbelen. Dat heeft ProRail donderdag bekendgemaakt. Het tracé in Gelderland is ongeveer vier kilometer lang. De spoorlijn moet eind 2019 in gebruik worden genomen.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Carlijn Kruidhof

Carlijn Kruidhof is redacteur bij SpoorPro, RailTech en RailFreight. Ze schrijft ook voor de andere vakbladen van ProMedia Group.

1 reactie op “ProRail gunt Strukton contract spoorverdubbeling Zevenaar-Didam”

Pat Rick|06.09.18|15:12

Dit is voor Nederlandse begrippen supersnel: tekenen eind 2017 en realisatie in 2019. De verdubbeling van de Maaslijn duurt oneindig veel langer, terwijl hier meer reizigers gebruik van maken.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

ProRail gunt Strukton contract spoorverdubbeling Zevenaar-Didam | SpoorPro.nl

ProRail gunt Strukton contract spoorverdubbeling Zevenaar-Didam

Aannemer Strukton Rail gaat in opdracht van ProRail het spoor tussen Zevenaar en Didam verdubbelen. Dat heeft ProRail donderdag bekendgemaakt. Het tracé in Gelderland is ongeveer vier kilometer lang. De spoorlijn moet eind 2019 in gebruik worden genomen.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Carlijn Kruidhof

Carlijn Kruidhof is redacteur bij SpoorPro, RailTech en RailFreight. Ze schrijft ook voor de andere vakbladen van ProMedia Group.

1 reactie op “ProRail gunt Strukton contract spoorverdubbeling Zevenaar-Didam”

Pat Rick|06.09.18|15:12

Dit is voor Nederlandse begrippen supersnel: tekenen eind 2017 en realisatie in 2019. De verdubbeling van de Maaslijn duurt oneindig veel langer, terwijl hier meer reizigers gebruik van maken.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.