Een reiziger met een mondkapje, foto: NS

Proef aanmeldservice voor reizigers NS krijgt vervolg

Foto: NS

NS gaat door met het testen van een aanmeldservice. De afgelopen vijf weken onderzocht de spoorvervoerder of zo’n service kan helpen om reizigers voor vertrek inzicht te geven in welke trein druk is en welke niet. Op deze manier kan drukte in de trein vermeden kunnen worden.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: , ,

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

2 reacties op “Proef aanmeldservice voor reizigers NS krijgt vervolg”

Jan Adriaanse|18.06.20|19:43

Ik was deelnemer aan de proef. Ik heb bij een reservering nooit de melding gekregen of de gereserveerde trein druk of juist rustig zou zijn … Je ontving uitsluitend een mailbericht met de reserveringsbevestiging.

Jan Adriaanse|18.06.20|19:46

Ik was deelnemer aan de proef. Reserveren was geen sinecure. Wel werden er in de loop van de tijd wat verbeteringen doorgevoerd. Toch bleef het een moeizaam proces.

Ik kreeg nooit de melding of ik een drukke of juist rustige trein wilde reserveren. Ook de reserveringsbevestiging bevatte die info niet. Ik vraag me daarom af waaraan u de betreffende uitspraak hierover aan ontleent.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Proef aanmeldservice voor reizigers NS krijgt vervolg | SpoorPro.nl
Een reiziger met een mondkapje, foto: NS

Proef aanmeldservice voor reizigers NS krijgt vervolg

Foto: NS

NS gaat door met het testen van een aanmeldservice. De afgelopen vijf weken onderzocht de spoorvervoerder of zo’n service kan helpen om reizigers voor vertrek inzicht te geven in welke trein druk is en welke niet. Op deze manier kan drukte in de trein vermeden kunnen worden.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: , ,

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

2 reacties op “Proef aanmeldservice voor reizigers NS krijgt vervolg”

Jan Adriaanse|18.06.20|19:43

Ik was deelnemer aan de proef. Ik heb bij een reservering nooit de melding gekregen of de gereserveerde trein druk of juist rustig zou zijn … Je ontving uitsluitend een mailbericht met de reserveringsbevestiging.

Jan Adriaanse|18.06.20|19:46

Ik was deelnemer aan de proef. Reserveren was geen sinecure. Wel werden er in de loop van de tijd wat verbeteringen doorgevoerd. Toch bleef het een moeizaam proces.

Ik kreeg nooit de melding of ik een drukke of juist rustige trein wilde reserveren. Ook de reserveringsbevestiging bevatte die info niet. Ik vraag me daarom af waaraan u de betreffende uitspraak hierover aan ontleent.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.