Aanleg spoor

Bovenbouw Utrecht Vaartsche Rijn-Houten naar BAM Rail

BAM Rail heeft van ProRail de opdracht verworven voor aanleg van de bovenbouw Utrecht Vaartsche Rijn-Houten (tweede tranche). Met dit project is een bouwsom gemoeid van ongeveer
€ 24 miljoen. De werkzaamheden zijn inmiddels gestart. BAM Rail zal de werkzaamheden begin 2013 voltooien.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Bart Pals

Bart Pals is hoofdredacteur van Nieuwsblad Transport, een zusteruitgave van SpoorPro.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Bovenbouw Utrecht Vaartsche Rijn-Houten naar BAM Rail | SpoorPro.nl
Aanleg spoor

Bovenbouw Utrecht Vaartsche Rijn-Houten naar BAM Rail

BAM Rail heeft van ProRail de opdracht verworven voor aanleg van de bovenbouw Utrecht Vaartsche Rijn-Houten (tweede tranche). Met dit project is een bouwsom gemoeid van ongeveer
€ 24 miljoen. De werkzaamheden zijn inmiddels gestart. BAM Rail zal de werkzaamheden begin 2013 voltooien.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Bart Pals

Bart Pals is hoofdredacteur van Nieuwsblad Transport, een zusteruitgave van SpoorPro.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.