EU-campagne Jaar van het Spoor prijkt op informatieschermen stations
Het is treinreizigers wellicht niet ontgaan: sinds kort prijkt de EU-campagne HOP ON op informatieschermen op stations en perrons. Spoorbeheerder ProRail heeft de informatieschermen aangepast ter ere van het Europees Jaar van het Spoor. In dit speciale jaar, en vanwege corona mogelijk ook volgend jaar, zijn er diverse activiteiten in Europese landen om het reizen met de trein te promoten.
Wilt u dit artikel lezen?
Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.
Bent u al abonnee?
Eigenlijk vrij kinderlijke en lachwekkende acties weer van ‘de Unie’: de betreffende spoorwegmaatschappijen kunnen heus zelf wel een leus bedenken om mensen tot reizen per trein te verleiden en uit welke deugkoker die ‘klimaattrein’ (helemaal naar Glasgow maar liefst) komt, laat zich raden; het zal in ieder geval een aardig snoepreisje zijn voor trein- en milieufanaten, van wie mij zomaar wat namen te binnen schieten….