ProRail haalt onderhoud naar voren vanwege coronavirus, Schipholtunnel eerst

Aannemer Strukton Rail start volgende week maandag vervroegd met de vernieuwing van het spoor in een deel van de Schipholtunnel. ProRail gaat daarnaast kijken of er meer onderhoudsprojecten naar voren gehaald kunnen worden. Op dit moment rijden er vanwege het coronavirus veel minder treinen op het Nederlandse spoor, waardoor er meer tijd is om werkzaamheden uit te voeren.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Paul van den Bogaard

Paul van den Bogaard is redacteur van SpoorPro.

1 reactie op “ProRail haalt onderhoud naar voren vanwege coronavirus, Schipholtunnel eerst”

John rdam|26.03.20|11:42

Spoorstaven op zo’n drukbereden traject die er al meer dan 40 jaar liggen?? Opvallend…..

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

ProRail haalt onderhoud naar voren vanwege coronavirus, Schipholtunnel eerst | SpoorPro.nl

ProRail haalt onderhoud naar voren vanwege coronavirus, Schipholtunnel eerst

Aannemer Strukton Rail start volgende week maandag vervroegd met de vernieuwing van het spoor in een deel van de Schipholtunnel. ProRail gaat daarnaast kijken of er meer onderhoudsprojecten naar voren gehaald kunnen worden. Op dit moment rijden er vanwege het coronavirus veel minder treinen op het Nederlandse spoor, waardoor er meer tijd is om werkzaamheden uit te voeren.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Paul van den Bogaard

Paul van den Bogaard is redacteur van SpoorPro.

1 reactie op “ProRail haalt onderhoud naar voren vanwege coronavirus, Schipholtunnel eerst”

John rdam|26.03.20|11:42

Spoorstaven op zo’n drukbereden traject die er al meer dan 40 jaar liggen?? Opvallend…..

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.