Nederland, België en Vlaanderen willen nieuwe spoorverbindingen voor North Sea Port

Belanghebbenden uit Nederland, België en Vlaanderen hebben woensdag een intentieverklaring ondertekend voor nieuwe spoorverbindingen in de grensoverschrijdende havenregio North Sea Port. Daarmee moet het gebied beter ontsloten worden.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Nick Augusteijn

Nick Augusteijn is chef redactie van SpoorPro en de RailTech-titels.

1 reactie op “Nederland, België en Vlaanderen willen nieuwe spoorverbindingen voor North Sea Port”

Ron Nohlmans|01.03.21|12:15

Ik lees hierin niets over de VeZA-boog (Verbinding Zeeland-Antwerpen). Dat lijkt me toch ook een belangrijke schakel in de ontsluiting van North Sea Port. Die ontsluiting is er op dit moment ook, maar verre van ideaal, zeker ook gezien de omgevingsbelasting.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Nederland, België en Vlaanderen willen nieuwe spoorverbindingen voor North Sea Port | SpoorPro.nl

Nederland, België en Vlaanderen willen nieuwe spoorverbindingen voor North Sea Port

Belanghebbenden uit Nederland, België en Vlaanderen hebben woensdag een intentieverklaring ondertekend voor nieuwe spoorverbindingen in de grensoverschrijdende havenregio North Sea Port. Daarmee moet het gebied beter ontsloten worden.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Nick Augusteijn

Nick Augusteijn is chef redactie van SpoorPro en de RailTech-titels.

1 reactie op “Nederland, België en Vlaanderen willen nieuwe spoorverbindingen voor North Sea Port”

Ron Nohlmans|01.03.21|12:15

Ik lees hierin niets over de VeZA-boog (Verbinding Zeeland-Antwerpen). Dat lijkt me toch ook een belangrijke schakel in de ontsluiting van North Sea Port. Die ontsluiting is er op dit moment ook, maar verre van ideaal, zeker ook gezien de omgevingsbelasting.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.