Utrecht

ProRail ziet de prestaties voor 2024 achterblijven

ProRail presenteerde de cijfers over 2023 en voorlopige cijfers over 2024 vandaag tijdens een persconferentie in Utrecht Alexander Molendijk/SpoorPro

ProRail ziet de prestaties voor 2024 op het gebied van reizigerspunctualiteit achterblijven. Dat meldde het spoorbedrijf vandaag tijdens de presentatie van het jaarverslag over 2023. Voor de HSL ligt het aantal vertragingen met 5 minuten bijvoorbeeld onder de bodemwaarde. “Er zijn nog een hoop verbeterstappen te nemen.”

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Alexander Molendijk

Redacteur van SpoorPro en RailTech.

1 reactie op “ProRail ziet de prestaties voor 2024 achterblijven”

A C F Sierts|19.04.24|14:49

Ik citeer ProRail: “We hebben het volste vertrouwen dat we met elkaar de juiste beslissingen nemen om de reizigerspunctualiteit te verbeteren.”

Deze woordvoerder is wellicht de enige in Nederland die dat “volste vertrouwen” in de kunde van Ministerie & ProRail zegt te hebben. De rest van Nederland – inclusief NS – gelooft er niets van. Behalve als het gaat op de manier van NS: gewoon de aansluitingen uit de planner weghalen.

De asfaltlobby op het Ministerie juicht: iedereen de auto in !

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

ProRail ziet de prestaties voor 2024 achterblijven | SpoorPro.nl
Utrecht

ProRail ziet de prestaties voor 2024 achterblijven

ProRail presenteerde de cijfers over 2023 en voorlopige cijfers over 2024 vandaag tijdens een persconferentie in Utrecht Alexander Molendijk/SpoorPro

ProRail ziet de prestaties voor 2024 op het gebied van reizigerspunctualiteit achterblijven. Dat meldde het spoorbedrijf vandaag tijdens de presentatie van het jaarverslag over 2023. Voor de HSL ligt het aantal vertragingen met 5 minuten bijvoorbeeld onder de bodemwaarde. “Er zijn nog een hoop verbeterstappen te nemen.”

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Alexander Molendijk

Redacteur van SpoorPro en RailTech.

1 reactie op “ProRail ziet de prestaties voor 2024 achterblijven”

A C F Sierts|19.04.24|14:49

Ik citeer ProRail: “We hebben het volste vertrouwen dat we met elkaar de juiste beslissingen nemen om de reizigerspunctualiteit te verbeteren.”

Deze woordvoerder is wellicht de enige in Nederland die dat “volste vertrouwen” in de kunde van Ministerie & ProRail zegt te hebben. De rest van Nederland – inclusief NS – gelooft er niets van. Behalve als het gaat op de manier van NS: gewoon de aansluitingen uit de planner weghalen.

De asfaltlobby op het Ministerie juicht: iedereen de auto in !

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.