BAM Infra zet voor het eerst elektrische krol in bij werk aan spoor

Afbeelding: BAM Infra

BAM Infra heeft eerder op donderdag in Den Haag tijdens werkzaamheden aan tramlijn 16 de eerste inzet van zijn volledig elektrisch aangedreven krol gevierd. Met de machine streeft de aannemer naar een emissieloze bouwplaats.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Nick Augusteijn

Nick Augusteijn is chef redactie van SpoorPro en de RailTech-titels.

4 reacties op “BAM Infra zet voor het eerst elektrische krol in bij werk aan spoor”

Charles Ouweland|06.05.22|14:27

Waldepiermankade? U bedoelt misschien de Waldeck Pyrmontkade?

fred geraerts|06.05.22|15:30

Mooi stukje innovatie 👍

Jan Innemee|16.06.22|12:09

Met dit kenteken is het meer dan gerechtvaardigd dat deze krol alleen maar als eerste in Den Haag aan de gang is gegaan!

Jan Innemee|16.06.22|12:12

Met zo’n kenteken is alleen al deze kraan als enige in zijn soort gerechtvaardigd om als eerste eleckrol in Den Haag aan de gang te gaan.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.