Spoorverdubbeling tussen Didam en Zevenaar gestart

In Didam is officieel een begin gemaakt met de verdubbeling en verbetering van het spoor tussen Didam en Zevenaar. Aannemer Strukton gaat het spoor tussen die twee plaatsen over een lengte van 4,5 kilometer verdubbelen. Het werk moet eind 2019 klaar zijn.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Yvonne Ton

Yvonne Ton is freelance journalist van SpoorPro.

1 reactie op “Spoorverdubbeling tussen Didam en Zevenaar gestart”

Pat Rick|19.12.18|12:40

Goed om te verdubbelen. Maar de prijs per km is erg hoog. En de kosten moeten nog worden onderzocht (is men dan begonnen met een blanco cheque?). De kosten per kilometer moeten laag blijven zodat capaciteitsuitbreiding eerder haalbaar wordt en reizigers blij maakt, en niet zo hoog mogelijk wat alleen de aannemer blij maakt

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Spoorverdubbeling tussen Didam en Zevenaar gestart | SpoorPro.nl

Spoorverdubbeling tussen Didam en Zevenaar gestart

In Didam is officieel een begin gemaakt met de verdubbeling en verbetering van het spoor tussen Didam en Zevenaar. Aannemer Strukton gaat het spoor tussen die twee plaatsen over een lengte van 4,5 kilometer verdubbelen. Het werk moet eind 2019 klaar zijn.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Yvonne Ton

Yvonne Ton is freelance journalist van SpoorPro.

1 reactie op “Spoorverdubbeling tussen Didam en Zevenaar gestart”

Pat Rick|19.12.18|12:40

Goed om te verdubbelen. Maar de prijs per km is erg hoog. En de kosten moeten nog worden onderzocht (is men dan begonnen met een blanco cheque?). De kosten per kilometer moeten laag blijven zodat capaciteitsuitbreiding eerder haalbaar wordt en reizigers blij maakt, en niet zo hoog mogelijk wat alleen de aannemer blij maakt

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.