Staatssecretaris Sharon Dijksma van Infrastructuur en Milieu, foto: Bart Maat

Dijksma: kwaliteit dienstverlening spoor verder verbeteren

De spoorsector dient de kwaliteit van de dienstverlening aan de klant nog verder te verbeteren. Deze oproep deed staatssecretaris Sharon Dijksma van Infrastructuur en Milieu vorige week tijdens de nieuwjaarsreceptie van Koninklijk Nederlands Vervoer (KNV). Ook pleitte ze voor een integraal en klantvriendelijk mobiliteitsysteem van ‘deur tot deur’.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

1 reactie op “Dijksma: kwaliteit dienstverlening spoor verder verbeteren”

Tjeerd Meere|20.01.16|17:14

Samenwerken samen aan werken. Het wedijveren met elkaar is niet in het belang van de reiziger of goede samenwerking. Verenigd U in het belang van een goed OV op alle markten.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.