Infrabel brengt met open data ERTMS-uitrol in kaart

Infrabel

Infrabel heeft dinsdag via open data informatie beschikbaar gemaakt over de uitrol van het European Rail Traffic Management System op het Belgische spoornetwerk. Op een kaart is eenvoudig te zien op welk traject welke versie van het Europese beveiligingssysteem is uitgerold. 

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Nick Augusteijn

Nick Augusteijn is chef redactie van SpoorPro en de RailTech-titels.

1 reactie op “Infrabel brengt met open data ERTMS-uitrol in kaart”

asierts|27.10.21|09:20

Heerlijk voor kaartstaarders. Veel wezenlijker is de vraag hoe we op Europees niveau interoperabiliteit gaan bereiken. Via de infra of via de trein?
De EU heeft voor infra gekozen, en dat was én is een ongekende strategische blunder die honderden miljarden kost, en tientallen jaren vertraging. Wat een treurige triestheid…

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Infrabel brengt met open data ERTMS-uitrol in kaart | SpoorPro.nl

Infrabel brengt met open data ERTMS-uitrol in kaart

Infrabel

Infrabel heeft dinsdag via open data informatie beschikbaar gemaakt over de uitrol van het European Rail Traffic Management System op het Belgische spoornetwerk. Op een kaart is eenvoudig te zien op welk traject welke versie van het Europese beveiligingssysteem is uitgerold. 

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Nick Augusteijn

Nick Augusteijn is chef redactie van SpoorPro en de RailTech-titels.

1 reactie op “Infrabel brengt met open data ERTMS-uitrol in kaart”

asierts|27.10.21|09:20

Heerlijk voor kaartstaarders. Veel wezenlijker is de vraag hoe we op Europees niveau interoperabiliteit gaan bereiken. Via de infra of via de trein?
De EU heeft voor infra gekozen, en dat was én is een ongekende strategische blunder die honderden miljarden kost, en tientallen jaren vertraging. Wat een treurige triestheid…

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.