Trein van Keolis op station Zwolle, Kamperlijn

Spoorlijn Zwolle-Enschede gaat op de schop om toekomstbestendig te zijn

Trein van Keolis op station Zwolle 2018, Marieke van Gompel / ProMedia

Om de spoorlijn tussen Zwolle en Enschede te verbeteren heeft de provincie Overijssel in samenspraak met het ministerie van IenW en ProRail besloten om de stations van Heino en Raalte aan te pakken. De focus ligt daar op een grote metamorfose van de perrons.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Kenneth Steffers

Kenneth Steffers is (politiek) verslaggever, journalist en redacteur voor SpoorPro.nl

3 reacties op “Spoorlijn Zwolle-Enschede gaat op de schop om toekomstbestendig te zijn”

A C F Sierts|21.05.22|08:06

[opmerking voor redactie: laatste tekstblokje “ In Zwolle zal de inreistrein worden verplaatst ” – het woord ‘inreistrein’ bestaat niet, mogelijk bedoelt u ‘inrijsein’ ?]

A C F Sierts|21.05.22|08:17

[nog een opmerking tbv redactie: 1-na-laatste tekstblokje ‘ bereiden’ moet zijn ‘breiden’]

Illya Vaes|30.05.22|12:35

“zullen worden verruimD”
En weer wordt het peperdure verwijderen van functie (wisselsloop) als “verbetering” gepresenteerd (terwijl het geen cent bezuiniging oplevert aan de belastingbetaler).

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Spoorlijn Zwolle-Enschede gaat op de schop om toekomstbestendig te zijn | SpoorPro.nl
Trein van Keolis op station Zwolle, Kamperlijn

Spoorlijn Zwolle-Enschede gaat op de schop om toekomstbestendig te zijn

Trein van Keolis op station Zwolle 2018, Marieke van Gompel / ProMedia

Om de spoorlijn tussen Zwolle en Enschede te verbeteren heeft de provincie Overijssel in samenspraak met het ministerie van IenW en ProRail besloten om de stations van Heino en Raalte aan te pakken. De focus ligt daar op een grote metamorfose van de perrons.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Kenneth Steffers

Kenneth Steffers is (politiek) verslaggever, journalist en redacteur voor SpoorPro.nl

3 reacties op “Spoorlijn Zwolle-Enschede gaat op de schop om toekomstbestendig te zijn”

A C F Sierts|21.05.22|08:06

[opmerking voor redactie: laatste tekstblokje “ In Zwolle zal de inreistrein worden verplaatst ” – het woord ‘inreistrein’ bestaat niet, mogelijk bedoelt u ‘inrijsein’ ?]

A C F Sierts|21.05.22|08:17

[nog een opmerking tbv redactie: 1-na-laatste tekstblokje ‘ bereiden’ moet zijn ‘breiden’]

Illya Vaes|30.05.22|12:35

“zullen worden verruimD”
En weer wordt het peperdure verwijderen van functie (wisselsloop) als “verbetering” gepresenteerd (terwijl het geen cent bezuiniging oplevert aan de belastingbetaler).

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.