Een passagierstrein van Infrabel in de spoortunnel van de Noord-Zuidverbinding in Brussel

Themamagazine over de gebruikersvergoeding voor het spoor

Bron: Infrabel

De gebruiksvergoedingen voor het spoor staan binnen de sector en ver daarbuiten hoger op de agenda dan ooit. Onder meer om de inzet van zuiniger en stiller materieel te stimuleren. De redactie van vakbladen SpoorPro en RailTech wijdden daarom een speciaal Track Access Charges Magazine aan dit thema met diverse artikelen over de gebruikersvergoeding voor het spoor.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Themamagazine over de gebruikersvergoeding voor het spoor | SpoorPro.nl
Een passagierstrein van Infrabel in de spoortunnel van de Noord-Zuidverbinding in Brussel

Themamagazine over de gebruikersvergoeding voor het spoor

Bron: Infrabel

De gebruiksvergoedingen voor het spoor staan binnen de sector en ver daarbuiten hoger op de agenda dan ooit. Onder meer om de inzet van zuiniger en stiller materieel te stimuleren. De redactie van vakbladen SpoorPro en RailTech wijdden daarom een speciaal Track Access Charges Magazine aan dit thema met diverse artikelen over de gebruikersvergoeding voor het spoor.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.