Proeftuin met duurzame dwarsliggers in Zwolle

ProRail heeft vorige week in het spoor tussen Zwolle en Heino een proeftuin ingericht met vier verschillende soorten alternatieve, duurzame dwarsliggers. Het gaat om een proef van twee jaar, waarbij de toepasbaarheid van de dwarsliggers wordt getest en tevens gekeken wordt naar de mate van geluids- en trillingsreductie. 

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

2 reacties op “Proeftuin met duurzame dwarsliggers in Zwolle”

Loek van der Heide|15.07.19|15:07

(‘proeftuin spoorliggers Zwolle-Heino-wijhe….)
Een leuk experiment met aaibare naam… voor Prorail….
Hoe zit het dan met de gewenste herstelverdubbeling Olst-Deventer,
die op last vd Duitsers in 40-‘45 was opgebroken?
Prorail, gebruik dan de in te leggen aanvullende verdubbeling Olst Deventer
voor een Überprüfungs Strecke.
Kunnen ‘wij’. v.u. Lwd/Gng eens met omloop Deventer-Apeldoorn
Toch noch in Randstad Holland komen zonder geklooi met bussen
tussen Meppel. & ‘T Harde e.v…

Henry Mulder|16.07.19|03:23

Hr. v.d. Heide: Mis ik iets? Hoe kunt u, komende uit Lwd/Gng en veroordeeld om te bussen tussen Meppel en ’t Harde, de omloop Deventer/Apeldoorn gebruiken om in de randstand te komen? Dat vind ik knap.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Proeftuin met duurzame dwarsliggers in Zwolle | SpoorPro.nl

Proeftuin met duurzame dwarsliggers in Zwolle

ProRail heeft vorige week in het spoor tussen Zwolle en Heino een proeftuin ingericht met vier verschillende soorten alternatieve, duurzame dwarsliggers. Het gaat om een proef van twee jaar, waarbij de toepasbaarheid van de dwarsliggers wordt getest en tevens gekeken wordt naar de mate van geluids- en trillingsreductie. 

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

2 reacties op “Proeftuin met duurzame dwarsliggers in Zwolle”

Loek van der Heide|15.07.19|15:07

(‘proeftuin spoorliggers Zwolle-Heino-wijhe….)
Een leuk experiment met aaibare naam… voor Prorail….
Hoe zit het dan met de gewenste herstelverdubbeling Olst-Deventer,
die op last vd Duitsers in 40-‘45 was opgebroken?
Prorail, gebruik dan de in te leggen aanvullende verdubbeling Olst Deventer
voor een Überprüfungs Strecke.
Kunnen ‘wij’. v.u. Lwd/Gng eens met omloop Deventer-Apeldoorn
Toch noch in Randstad Holland komen zonder geklooi met bussen
tussen Meppel. & ‘T Harde e.v…

Henry Mulder|16.07.19|03:23

Hr. v.d. Heide: Mis ik iets? Hoe kunt u, komende uit Lwd/Gng en veroordeeld om te bussen tussen Meppel en ’t Harde, de omloop Deventer/Apeldoorn gebruiken om in de randstand te komen? Dat vind ik knap.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.