Boombakken station Breda aangepast na brekend glas

De boombakken die bevestigd zijn in het dak van station Breda worden aangepast, nadat vorig jaar zomer een glasplaat tijdens een storm kapot is gegaan. Woensdag is het glas uit één van de boombakken boven het busstation verwijderd. Daarna zal de boombak van boven worden afgedekt met een lichtstraat.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

1 reactie op “Boombakken station Breda aangepast na brekend glas”

Petarukan|28.04.19|23:50

Bomen waarom bomen? Prorail kan beter de bomen weghalen en diversen kunstwerken tussen plaatsen, daarvoor moet er wel een architect voor zijn. Het tocht op dit station op de banken op de perrons waai je zo weg. Zou ook beter zijn als Prorail er naar kan kijken, maar tja ik denk als die bomen op het spoor komen dat die spoorbomen wel omlaag kunnen voordat er weer een trein dendert.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Boombakken station Breda aangepast na brekend glas | SpoorPro.nl

Boombakken station Breda aangepast na brekend glas

De boombakken die bevestigd zijn in het dak van station Breda worden aangepast, nadat vorig jaar zomer een glasplaat tijdens een storm kapot is gegaan. Woensdag is het glas uit één van de boombakken boven het busstation verwijderd. Daarna zal de boombak van boven worden afgedekt met een lichtstraat.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

1 reactie op “Boombakken station Breda aangepast na brekend glas”

Petarukan|28.04.19|23:50

Bomen waarom bomen? Prorail kan beter de bomen weghalen en diversen kunstwerken tussen plaatsen, daarvoor moet er wel een architect voor zijn. Het tocht op dit station op de banken op de perrons waai je zo weg. Zou ook beter zijn als Prorail er naar kan kijken, maar tja ik denk als die bomen op het spoor komen dat die spoorbomen wel omlaag kunnen voordat er weer een trein dendert.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.