Maarten Bastian en Hessel-Winkelman van nachttreinexploitant GreenCityTrip

Ook GoVolta gaat naar Parijs, maar dan met ‘gewone treinen’

Maarten Bastian (l) en Hessel Winkelman in de deuropening van een GreenCityTrip-trein. GreenCityTrip

Eurostar rijdt al vanaf 1997 – tot 1 oktober dit jaar ook onder de naam Thalys – naar Parijs. Anno 2023 lijkt het erop dat Parijs de ‘beloofde stad’ is, want na Arriva, Qbuzz (mogelijk in samenwerking met TrenItalia), NS (mogelijk in samenwerking met Eurostar) en Heurotrain, geeft nu ook GoVolta aan een treindienst van Amsterdam naar ‘de stad van de liefde’ te willen beginnen. Liefst vanaf 1 mei 2024, met gewone treinen en (dus) voor een spotprijs.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Jeroen Baldwin

Jeroen Baldwin is journalist en chef redactie van SpoorPro.nl

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Ook GoVolta gaat naar Parijs, maar dan met ‘gewone treinen’ | SpoorPro.nl
Maarten Bastian en Hessel-Winkelman van nachttreinexploitant GreenCityTrip

Ook GoVolta gaat naar Parijs, maar dan met ‘gewone treinen’

Maarten Bastian (l) en Hessel Winkelman in de deuropening van een GreenCityTrip-trein. GreenCityTrip

Eurostar rijdt al vanaf 1997 – tot 1 oktober dit jaar ook onder de naam Thalys – naar Parijs. Anno 2023 lijkt het erop dat Parijs de ‘beloofde stad’ is, want na Arriva, Qbuzz (mogelijk in samenwerking met TrenItalia), NS (mogelijk in samenwerking met Eurostar) en Heurotrain, geeft nu ook GoVolta aan een treindienst van Amsterdam naar ‘de stad van de liefde’ te willen beginnen. Liefst vanaf 1 mei 2024, met gewone treinen en (dus) voor een spotprijs.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Jeroen Baldwin

Jeroen Baldwin is journalist en chef redactie van SpoorPro.nl

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.