EIM Rail pleit voor verlengen EU-stimuleringsprogramma stille goederentreinen

De Europese branchekoepel voor spoorbeheerders EIM Rail ziet graag dat het NDTAC-programma (Europese stimuleringsprogramma voor stille goederentreinen) met twee jaar verlengd wordt en dat het vrijwillige karakter behouden blijft. NDTAC ging in 2015 van start en loopt in 2021 af.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Mykola Zasiadko

Mykola Zasiadko is redacteur van RailTech.com, de internationale zusteruitgave van SpoorPro.nl.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

EIM Rail pleit voor verlengen EU-stimuleringsprogramma stille goederentreinen | SpoorPro.nl

EIM Rail pleit voor verlengen EU-stimuleringsprogramma stille goederentreinen

De Europese branchekoepel voor spoorbeheerders EIM Rail ziet graag dat het NDTAC-programma (Europese stimuleringsprogramma voor stille goederentreinen) met twee jaar verlengd wordt en dat het vrijwillige karakter behouden blijft. NDTAC ging in 2015 van start en loopt in 2021 af.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Mykola Zasiadko

Mykola Zasiadko is redacteur van RailTech.com, de internationale zusteruitgave van SpoorPro.nl.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.