De Kuip

Langere metro’s en 18 trams per uur naar Feyenoord-PSV, of: pak de fiets

Bezoekers van Feyenoord-PSV wordt aangeraden om op tijd van huis te vertrekken. Creative Commons/FeyenoordR'dam1908

Komend weekeinde wordt de laatste hand gelegd aan de verbouwing van emplacement Rotterdam Centraal. Er geldt dan ook een algehele buitendienststelling voor het emplacement. Dat vormt een uitdaging voor de bezoekers van Feyenoord -PSV, aanstaande zondag 3 december om 12.15 uur.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Jeroen Baldwin

Jeroen Baldwin is journalist en chef redactie van SpoorPro.nl

1 reactie op “Langere metro’s en 18 trams per uur naar Feyenoord-PSV, of: pak de fiets”

Pat Rick|01.12.23|09:48

Dit is een goed voorbeeld hoe metro flexibel is in het afhandelen van grote verkeersstromen. Zowel voor woon-werkverkeer als evenementen. Als Nederland in de toekomst weer een groot (sport)evenement (mee)orgniseren, dan is het positief als er al een uitgebreid metronetwerk ligt. Voor A’dam: kijk hoe andere metropolen hun mobiliteit organiseren. Steden als Stockholm bouwen hun metrosysteem langzaam maar gestaag uit, waardoor het 1,2 a 1,5 miljoen mensen/dag vervoert en er veel minder congestie is

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Langere metro’s en 18 trams per uur naar Feyenoord-PSV, of: pak de fiets | SpoorPro.nl
De Kuip

Langere metro’s en 18 trams per uur naar Feyenoord-PSV, of: pak de fiets

Bezoekers van Feyenoord-PSV wordt aangeraden om op tijd van huis te vertrekken. Creative Commons/FeyenoordR'dam1908

Komend weekeinde wordt de laatste hand gelegd aan de verbouwing van emplacement Rotterdam Centraal. Er geldt dan ook een algehele buitendienststelling voor het emplacement. Dat vormt een uitdaging voor de bezoekers van Feyenoord -PSV, aanstaande zondag 3 december om 12.15 uur.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Jeroen Baldwin

Jeroen Baldwin is journalist en chef redactie van SpoorPro.nl

1 reactie op “Langere metro’s en 18 trams per uur naar Feyenoord-PSV, of: pak de fiets”

Pat Rick|01.12.23|09:48

Dit is een goed voorbeeld hoe metro flexibel is in het afhandelen van grote verkeersstromen. Zowel voor woon-werkverkeer als evenementen. Als Nederland in de toekomst weer een groot (sport)evenement (mee)orgniseren, dan is het positief als er al een uitgebreid metronetwerk ligt. Voor A’dam: kijk hoe andere metropolen hun mobiliteit organiseren. Steden als Stockholm bouwen hun metrosysteem langzaam maar gestaag uit, waardoor het 1,2 a 1,5 miljoen mensen/dag vervoert en er veel minder congestie is

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.