De BDS van Swietelsky

Karwei in Willemsspoortunnel loopt gesmeerd: vóór op schema

Met de BDS van Swietelsky wordt de ballast in het spoor op de juiste plek gelegd. Swietelsky

Aannemer Swietelsky ligt met haar werkzaamheden in de Rotterdamse Willemsspoortunnel voor op schema. The Lady is al klaar met haar werk en gaat alweer door naar een volgende klus. Momenteel worden de afrondende werkzaamheden verricht, waarbij er gebruik wordt gemaakt van de BDS en een stopmachine. Normaal gesproken wordt de klus volgens planning geklaard vóór maandagochtend 7 augustus.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Jeroen Baldwin

Jeroen Baldwin is journalist en chef redactie van SpoorPro.nl

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Karwei in Willemsspoortunnel loopt gesmeerd: vóór op schema | SpoorPro.nl
De BDS van Swietelsky

Karwei in Willemsspoortunnel loopt gesmeerd: vóór op schema

Met de BDS van Swietelsky wordt de ballast in het spoor op de juiste plek gelegd. Swietelsky

Aannemer Swietelsky ligt met haar werkzaamheden in de Rotterdamse Willemsspoortunnel voor op schema. The Lady is al klaar met haar werk en gaat alweer door naar een volgende klus. Momenteel worden de afrondende werkzaamheden verricht, waarbij er gebruik wordt gemaakt van de BDS en een stopmachine. Normaal gesproken wordt de klus volgens planning geklaard vóór maandagochtend 7 augustus.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Jeroen Baldwin

Jeroen Baldwin is journalist en chef redactie van SpoorPro.nl

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.