Elektrisch spoorvoertuig moet lange wandelingen op werklocaties overbodig maken

Vincent Basler. Toestemming, eenmalig gebruik Vincent Basler

Strukton Rail is eerder deze zomer begonnen met de inzet van een zogeheten Railhog op de werklocatie van het project PHS Rijswijk-Rotterdam. Dit elektrische spoorkarretje kan zowel op de weg als op het spoor rijden. De aannemers ziet kansen voor het voortuig op grote projectlocaties, waar personeel nu nog lange afstanden moet afleggen.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Nick Augusteijn

Nick Augusteijn is chef redactie van SpoorPro en de RailTech-titels.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Elektrisch spoorvoertuig moet lange wandelingen op werklocaties overbodig maken | SpoorPro.nl

Elektrisch spoorvoertuig moet lange wandelingen op werklocaties overbodig maken

Vincent Basler. Toestemming, eenmalig gebruik Vincent Basler

Strukton Rail is eerder deze zomer begonnen met de inzet van een zogeheten Railhog op de werklocatie van het project PHS Rijswijk-Rotterdam. Dit elektrische spoorkarretje kan zowel op de weg als op het spoor rijden. De aannemers ziet kansen voor het voortuig op grote projectlocaties, waar personeel nu nog lange afstanden moet afleggen.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Nick Augusteijn

Nick Augusteijn is chef redactie van SpoorPro en de RailTech-titels.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.