HOP ON campagne Europees Jaar van het Spoor

EU-campagne Jaar van het Spoor prijkt op informatieschermen stations

Foto: Marieke van Gompel

Het is treinreizigers wellicht niet ontgaan: sinds kort prijkt de EU-campagne HOP ON op informatieschermen op stations en perrons. Spoorbeheerder ProRail heeft de informatieschermen aangepast ter ere van het Europees Jaar van het Spoor. In dit speciale jaar, en vanwege corona mogelijk ook volgend jaar, zijn er diverse activiteiten in Europese landen om het reizen met de trein te promoten.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

1 reactie op “EU-campagne Jaar van het Spoor prijkt op informatieschermen stations”

Wiebe Goossen|26.07.21|14:36

Eigenlijk vrij kinderlijke en lachwekkende acties weer van ‘de Unie’: de betreffende spoorwegmaatschappijen kunnen heus zelf wel een leus bedenken om mensen tot reizen per trein te verleiden en uit welke deugkoker die ‘klimaattrein’ (helemaal naar Glasgow maar liefst) komt, laat zich raden; het zal in ieder geval een aardig snoepreisje zijn voor trein- en milieufanaten, van wie mij zomaar wat namen te binnen schieten….

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.