Sankar Ramakrishnan, algemeen directeur van de HIMA Group

‘Commercial off the shelf-producten in opkomst in railmarkt’

Vanwege krimpende budgetten en een achterstand op het gebied van nieuwe technologieën, groeit de vraag naar flexibele en kostenbesparende oplossingen voor het spoor. Daardoor is er wereldwijd een verschuiving te zien van de aanschaf van systemen waarbij men in grote mate afhankelijk is van de producent naar open ‘commercial of the shelf’-oplossingen. Dat zegt algemeen directeur Sankar Ramakrishnan van HIMA group in een interview met SpoorPro. HIMA levert beveiligingsoplossingen aan de spoorsector.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.