HSL-spoor Prinsenbeek

Deense en Scandinavische visie op snelle spoorlijnen

De strategie van Denemarken is het vormen van een robuust spoornetwerk met hogere frequenties voor het treinverkeer. Wat het grootste deel van de spoorsector in Nederland ontgaat, is dat de brug- en tunnelverbindingen cruciale bouwstenen vormen voor een veel groter plan. Dat schrijft Frank Menger van de Stichting Freedom of Mobility in zijn column voor SpoorPro.nl.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Bart Pals

Bart Pals is hoofdredacteur van Nieuwsblad Transport, een zusteruitgave van SpoorPro.

1 reactie op “Deense en Scandinavische visie op snelle spoorlijnen”

MARCO HEINIS|21.05.15|15:08

Eindelijk een man met een visie op nuchterheid en bekwaamheid

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Deense en Scandinavische visie op snelle spoorlijnen | SpoorPro.nl
HSL-spoor Prinsenbeek

Deense en Scandinavische visie op snelle spoorlijnen

De strategie van Denemarken is het vormen van een robuust spoornetwerk met hogere frequenties voor het treinverkeer. Wat het grootste deel van de spoorsector in Nederland ontgaat, is dat de brug- en tunnelverbindingen cruciale bouwstenen vormen voor een veel groter plan. Dat schrijft Frank Menger van de Stichting Freedom of Mobility in zijn column voor SpoorPro.nl.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Bart Pals

Bart Pals is hoofdredacteur van Nieuwsblad Transport, een zusteruitgave van SpoorPro.

1 reactie op “Deense en Scandinavische visie op snelle spoorlijnen”

MARCO HEINIS|21.05.15|15:08

Eindelijk een man met een visie op nuchterheid en bekwaamheid

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.