Bovenleiding, 3000 Volt, Antwerpen
Interview

Energiebesparing in de spoorsector: ‘de meest duurzame energie is energie die je niet verbruikt’

De spoorsector staat er goed op als een vorm van duurzaam vervoer, maar ook binnen deze sector is er nog een wereld te winnen als het op energiebesparing aankomt. Dat zegt Bjørn Lysne van het European Partnership for Railway Energy Settlement Systems (Eress). Hij spreekt volgende week tijdens RailTech Europe over hoe de sector aangespoord kan worden om zuiger met energie om te springen.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Esther Geerts

Esther Geerts is journalist van RailTech.com, de internationale zusteruitgave van SpoorPro.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Energiebesparing in de spoorsector: ‘de meest duurzame energie is energie die je niet verbruikt’ | SpoorPro.nl
Bovenleiding, 3000 Volt, Antwerpen
Interview

Energiebesparing in de spoorsector: ‘de meest duurzame energie is energie die je niet verbruikt’

De spoorsector staat er goed op als een vorm van duurzaam vervoer, maar ook binnen deze sector is er nog een wereld te winnen als het op energiebesparing aankomt. Dat zegt Bjørn Lysne van het European Partnership for Railway Energy Settlement Systems (Eress). Hij spreekt volgende week tijdens RailTech Europe over hoe de sector aangespoord kan worden om zuiger met energie om te springen.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Esther Geerts

Esther Geerts is journalist van RailTech.com, de internationale zusteruitgave van SpoorPro.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.