Reizigers zijn gestrand op Rotterdam Centraal vanwege een telefoniestoring bij ProRail

NS trekt boetekleed aan na publicatie onderzoek naar IT-storing van april

Foto: Marieke van Gompel2021, ProMedia

De NS was “onvoldoende voorbereid op een IT-storing van deze duur en omvang”. Dat is de belangrijkste conclusie van het Instituut voor Veiligheids- en Crisismanagement (COT) in het onderzoek naar de IT-storing op 3 april. NS neemt alle aanbevelingen over.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Nick Augusteijn

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

NS trekt boetekleed aan na publicatie onderzoek naar IT-storing van april | SpoorPro.nl
Reizigers zijn gestrand op Rotterdam Centraal vanwege een telefoniestoring bij ProRail

NS trekt boetekleed aan na publicatie onderzoek naar IT-storing van april

Foto: Marieke van Gompel2021, ProMedia

De NS was “onvoldoende voorbereid op een IT-storing van deze duur en omvang”. Dat is de belangrijkste conclusie van het Instituut voor Veiligheids- en Crisismanagement (COT) in het onderzoek naar de IT-storing op 3 april. NS neemt alle aanbevelingen over.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Nick Augusteijn

Nick Augusteijn is chef redactie van SpoorPro en de RailTech-titels.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.