ProRail zoekt nieuwe oplossingen voor ingegoten spoor

Spoorbeheerder ProRail wil ingegoten spoorstaven sneller kunnen vervangen of repareren. Nu zijn er nog relatief lange Trein Vrije Periodes (TVP) nodig voor het herstel en zijn er veel verschillende partijen bij betrokken. ProRail is een marktconsultatie gestart om samen met de markt te onderzoeken of er betere oplossingen zijn.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: ,

Auteur: Paul van den Bogaard

Paul van den Bogaard is redacteur van SpoorPro.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

ProRail zoekt nieuwe oplossingen voor ingegoten spoor | SpoorPro.nl

ProRail zoekt nieuwe oplossingen voor ingegoten spoor

Spoorbeheerder ProRail wil ingegoten spoorstaven sneller kunnen vervangen of repareren. Nu zijn er nog relatief lange Trein Vrije Periodes (TVP) nodig voor het herstel en zijn er veel verschillende partijen bij betrokken. ProRail is een marktconsultatie gestart om samen met de markt te onderzoeken of er betere oplossingen zijn.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: ,

Auteur: Paul van den Bogaard

Paul van den Bogaard is redacteur van SpoorPro.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.