NS start verbouwing station Maastricht

Bron: NS

Aannemer Laudy en Ruland Architecten zijn in opdracht van NS gestart met de verbouwing van station Maastricht. Het station wordt opnieuw ingedeeld en oude elementen van het monumentale pand worden teruggebracht. Daarnaast wordt de oude ‘visitatiehal’, die nu in gebruik is bij NS, een Grand Café. 

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: ,

Auteur: Paul van den Bogaard

Paul van den Bogaard is redacteur van SpoorPro.

1 reactie op “NS start verbouwing station Maastricht”

kees boer|23.03.19|23:04

Ik zeg dan : doe het in een keer goed,zo zou de overstap van trein op bus veel direkter kunnen worden wat bijvoorbeeld ook in Hilversum gebeurd is en alsnog ruimte creëren voor sporen voor de tram naar Hasselt gezien ik dit voor het laatste het begin/eindpunt aan de andere kant van de stad niet ziet zitten

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

NS start verbouwing station Maastricht | SpoorPro.nl

NS start verbouwing station Maastricht

Bron: NS

Aannemer Laudy en Ruland Architecten zijn in opdracht van NS gestart met de verbouwing van station Maastricht. Het station wordt opnieuw ingedeeld en oude elementen van het monumentale pand worden teruggebracht. Daarnaast wordt de oude ‘visitatiehal’, die nu in gebruik is bij NS, een Grand Café. 

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: ,

Auteur: Paul van den Bogaard

Paul van den Bogaard is redacteur van SpoorPro.

1 reactie op “NS start verbouwing station Maastricht”

kees boer|23.03.19|23:04

Ik zeg dan : doe het in een keer goed,zo zou de overstap van trein op bus veel direkter kunnen worden wat bijvoorbeeld ook in Hilversum gebeurd is en alsnog ruimte creëren voor sporen voor de tram naar Hasselt gezien ik dit voor het laatste het begin/eindpunt aan de andere kant van de stad niet ziet zitten

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.