‘Stoppen met praten over aanpak NABO’s en doorpakken’

NABO Zenderen

Vakbondsbestuurder Henri Janssen van FNV Spoor vindt dat maat vol is en alle onbeveiligde overwegen in Nederland per direct gesloten of beveiligd zouden moeten worden. “Ik ben er wel een beetje klaar mee dat het zo lang moet duren”, zei hij woensdag in de uitzending van SpoorProTV. Hij reageerde op het ongeluk afgelopen zaterdag op een onbewaakte overweg nabij het Friese dorp Bozum. Daarbij kwamen een 79-jarige man en 79-jarige vrouw uit Schagen om het leven toen hun auto werd geraakt door een trein van Arriva.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Nick Augusteijn

Nick Augusteijn is chef redactie van SpoorPro en de RailTech-titels.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

‘Stoppen met praten over aanpak NABO’s en doorpakken’ | SpoorPro.nl

‘Stoppen met praten over aanpak NABO’s en doorpakken’

NABO Zenderen

Vakbondsbestuurder Henri Janssen van FNV Spoor vindt dat maat vol is en alle onbeveiligde overwegen in Nederland per direct gesloten of beveiligd zouden moeten worden. “Ik ben er wel een beetje klaar mee dat het zo lang moet duren”, zei hij woensdag in de uitzending van SpoorProTV. Hij reageerde op het ongeluk afgelopen zaterdag op een onbewaakte overweg nabij het Friese dorp Bozum. Daarbij kwamen een 79-jarige man en 79-jarige vrouw uit Schagen om het leven toen hun auto werd geraakt door een trein van Arriva.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Nick Augusteijn

Nick Augusteijn is chef redactie van SpoorPro en de RailTech-titels.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.