HTM Delft

Drie maanden uitval voor tramlijnen 1 en 19 naar Delft

Lijnen 1 en 19 tussen Den Haag en Delft liggen er in 2025 waarschijnlijk drie maanden uit Rob Dammers/Flickr

Door werkzaamheden van HTM vallen de tramlijnen 1 en 19 tussen Den Haag en Delft waarschijnlijk uit voor een periode van drie maanden. Dat staat in de plannen van het vervoersbedrijf voor 2025.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Alexander Molendijk

Redacteur van SpoorPro en RailTech.

4 reacties op “Drie maanden uitval voor tramlijnen 1 en 19 naar Delft”

A C F Sierts|05.04.24|17:15

OV-sector en ambtenarij _SMEKEN_ de burger: “ga NOOIT meer met het OV !”.

Koop alsjeblieft een auto, een scooter, of e-bike. Doe het NU. Mijdt het OV – anders treiteren we u er alsnog uit met vreselijk vervoer. We willen als hoogopgeleide vervoerskundigen wel een goedbetaald overheidsbaantje, maar we willen GEEN klanten meer zien. Klanten verstoren onze rust.

Illya Vaes|06.04.24|20:55

Zo wordt het wel de Haagsche TreiterMaatschappij ja… :-(

Marc Busio|07.04.24|13:55

Nederland met zijn ‘compacte’ steden is eigenlijk nooit echt geschikt geweest voor stadstrams. Daarom hebben in een (recent) verleden steden als Arnhem, Leiden, Groningen en Eindhoven er gelukkig van afgezien. De sterke opkomst van de elektrische bus bewijst hun gelijk. De hoge kosten van reparatie, onderhoud en modernisering van de tram-infrastructuur zal in de toekomst steeds lastiger te dragen zijn. De combinatie van trein, bus en fiets is voor ons land de meest ideale oplossing.

Illya Vaes|09.04.24|13:44

De geest van de jaren 40-50, de zogenaamd “flexibele” bus als heilige graal het hele tramnet van de NZH (Blauwe Tram) vernietigd waar nu de meeste mensen een moord voor zouden doen. En al die klanten gingen naar de bus – NOT. Die gingen naar de eigen auto. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat de bedoeling is (elke euro naar iets anders dan asfalt wordt afgekraakt).
Slechte kwaliteit van Lada’s was geen reden om auto’s af te zweren. Er zijn ook goede trambedrijven / opdrachtgevers.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Drie maanden uitval voor tramlijnen 1 en 19 naar Delft | SpoorPro.nl
HTM Delft

Drie maanden uitval voor tramlijnen 1 en 19 naar Delft

Lijnen 1 en 19 tussen Den Haag en Delft liggen er in 2025 waarschijnlijk drie maanden uit Rob Dammers/Flickr

Door werkzaamheden van HTM vallen de tramlijnen 1 en 19 tussen Den Haag en Delft waarschijnlijk uit voor een periode van drie maanden. Dat staat in de plannen van het vervoersbedrijf voor 2025.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Alexander Molendijk

Redacteur van SpoorPro en RailTech.

4 reacties op “Drie maanden uitval voor tramlijnen 1 en 19 naar Delft”

A C F Sierts|05.04.24|17:15

OV-sector en ambtenarij _SMEKEN_ de burger: “ga NOOIT meer met het OV !”.

Koop alsjeblieft een auto, een scooter, of e-bike. Doe het NU. Mijdt het OV – anders treiteren we u er alsnog uit met vreselijk vervoer. We willen als hoogopgeleide vervoerskundigen wel een goedbetaald overheidsbaantje, maar we willen GEEN klanten meer zien. Klanten verstoren onze rust.

Illya Vaes|06.04.24|20:55

Zo wordt het wel de Haagsche TreiterMaatschappij ja… :-(

Marc Busio|07.04.24|13:55

Nederland met zijn ‘compacte’ steden is eigenlijk nooit echt geschikt geweest voor stadstrams. Daarom hebben in een (recent) verleden steden als Arnhem, Leiden, Groningen en Eindhoven er gelukkig van afgezien. De sterke opkomst van de elektrische bus bewijst hun gelijk. De hoge kosten van reparatie, onderhoud en modernisering van de tram-infrastructuur zal in de toekomst steeds lastiger te dragen zijn. De combinatie van trein, bus en fiets is voor ons land de meest ideale oplossing.

Illya Vaes|09.04.24|13:44

De geest van de jaren 40-50, de zogenaamd “flexibele” bus als heilige graal het hele tramnet van de NZH (Blauwe Tram) vernietigd waar nu de meeste mensen een moord voor zouden doen. En al die klanten gingen naar de bus – NOT. Die gingen naar de eigen auto. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat de bedoeling is (elke euro naar iets anders dan asfalt wordt afgekraakt).
Slechte kwaliteit van Lada’s was geen reden om auto’s af te zweren. Er zijn ook goede trambedrijven / opdrachtgevers.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.