New-Urbos-tram-from-Amsterdam-under-climate-tests

Nieuwe Amsterdamse 15G tram op de pijnbank in Duitsland

New-Urbos-tram-from-Amsterdam-under-climate-tests, bron: GVB

De Amsterdamse stadsvervoerder GVB test momenteel zijn nieuwe Urbos tram in een klimaatkamer. Alle systemen en functies van het voertuig worden uitgeprobeerd en beoordeeld onder extreme weersomstandigheden. De proeven vinden plaats in een speciale klimaatkamer in Minden, Duitsland.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: ,

Auteur: Mykola Zasiadko

Mykola Zasiadko is redacteur van RailTech.com, de internationale zusteruitgave van SpoorPro.nl.

1 reactie op “Nieuwe Amsterdamse 15G tram op de pijnbank in Duitsland”

Chris Laarman|05.08.19|13:28

“In de klimaatkamer kan het voertuig worden getest onder extreme condities van -25 tot +45 graden Celsius. Omdat de weersomstandigheden in Nederland niet zo extreem zijn,test GVH de voor Amsterdam bedoelde Urbos binnen een temperatuurbereik van -20 tot +35 graden.”

Welke temperatuur hadden we laatst in Amsterdam? Nou ja, misschien kon toen een ander exemplaar bij de fabriek getest worden op 45°.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Nieuwe Amsterdamse 15G tram op de pijnbank in Duitsland | SpoorPro.nl
New-Urbos-tram-from-Amsterdam-under-climate-tests

Nieuwe Amsterdamse 15G tram op de pijnbank in Duitsland

New-Urbos-tram-from-Amsterdam-under-climate-tests, bron: GVB

De Amsterdamse stadsvervoerder GVB test momenteel zijn nieuwe Urbos tram in een klimaatkamer. Alle systemen en functies van het voertuig worden uitgeprobeerd en beoordeeld onder extreme weersomstandigheden. De proeven vinden plaats in een speciale klimaatkamer in Minden, Duitsland.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: ,

Auteur: Mykola Zasiadko

Mykola Zasiadko is redacteur van RailTech.com, de internationale zusteruitgave van SpoorPro.nl.

1 reactie op “Nieuwe Amsterdamse 15G tram op de pijnbank in Duitsland”

Chris Laarman|05.08.19|13:28

“In de klimaatkamer kan het voertuig worden getest onder extreme condities van -25 tot +45 graden Celsius. Omdat de weersomstandigheden in Nederland niet zo extreem zijn,test GVH de voor Amsterdam bedoelde Urbos binnen een temperatuurbereik van -20 tot +35 graden.”

Welke temperatuur hadden we laatst in Amsterdam? Nou ja, misschien kon toen een ander exemplaar bij de fabriek getest worden op 45°.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.