tunnel, Noord/Zuidlijn, metroverbinding

Miljoenenboete voor Duitse aannemer Noord/Zuidlijn

De Duitse spooraannemer Max Bögl is in hoger beroep tot een miljoenenboete veroordeeld vanwege het opzeggen van de samenwerking met Ballast Nedam bij de aanleg van metrostations voor de Noord/Zuidlijn. De Duitsers moeten 13,1 miljoen euro betalen aan Ballast Nedam.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Miljoenenboete voor Duitse aannemer Noord/Zuidlijn | SpoorPro.nl
tunnel, Noord/Zuidlijn, metroverbinding

Miljoenenboete voor Duitse aannemer Noord/Zuidlijn

De Duitse spooraannemer Max Bögl is in hoger beroep tot een miljoenenboete veroordeeld vanwege het opzeggen van de samenwerking met Ballast Nedam bij de aanleg van metrostations voor de Noord/Zuidlijn. De Duitsers moeten 13,1 miljoen euro betalen aan Ballast Nedam.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.