Hybride waterstof-elektrische trein Alstom

Alstom wil met belang in cyberveiligheidscampus het spoor beveiligen tegen hacks

Hybride waterstof-elektrische trein Alstom Alstom

Alstom heeft honderdduizend euro geïnvesteerd in een cyberveiligheidscampus in La Défense, dichtbij de Franse hoofdstad Parijs. De treinfabrikant verwacht dat met het belang in het bedrijf Campus Cyber ​​SAS de cyberveiligheid van bestaande spoorwegsystemen zal verbeteren. Ook helpt het om het spoor in de toekomst te beveiligen tegen cybercriminelen.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Alstom wil met belang in cyberveiligheidscampus het spoor beveiligen tegen hacks | SpoorPro.nl
Hybride waterstof-elektrische trein Alstom

Alstom wil met belang in cyberveiligheidscampus het spoor beveiligen tegen hacks

Hybride waterstof-elektrische trein Alstom Alstom

Alstom heeft honderdduizend euro geïnvesteerd in een cyberveiligheidscampus in La Défense, dichtbij de Franse hoofdstad Parijs. De treinfabrikant verwacht dat met het belang in het bedrijf Campus Cyber ​​SAS de cyberveiligheid van bestaande spoorwegsystemen zal verbeteren. Ook helpt het om het spoor in de toekomst te beveiligen tegen cybercriminelen.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.