Presentatie ICNG Rotterdam

Ondanks blokkerende binnendeuren rijdt NS nu met twee ICNG’s

De ICNG vanaf de zijkant gezien Kenneth Steffers / SpoorPro.nl

NS is tevreden over de generale repetitie van de Intercity Nieuwe Generatie (ICNG) tussen Amsterdam en Rotterdam. Daarom rijdt de spoorvervoerder nu met twee ICNG-treinen tussen beide steden. Bij het starten van de testritten van de eerste ICNG in april, moest de trein kort uit dienst worden gehaald vanwege een technisch mankement aan een van de buitendeuren. Later kwam ook nog een mankement aan de binnendeuren aan het licht, maar dat probleem wordt nu verholpen.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Kenneth Steffers

Kenneth Steffers is (politiek) verslaggever, journalist en redacteur voor SpoorPro.nl

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Ondanks blokkerende binnendeuren rijdt NS nu met twee ICNG’s | SpoorPro.nl
Presentatie ICNG Rotterdam

Ondanks blokkerende binnendeuren rijdt NS nu met twee ICNG’s

De ICNG vanaf de zijkant gezien Kenneth Steffers / SpoorPro.nl

NS is tevreden over de generale repetitie van de Intercity Nieuwe Generatie (ICNG) tussen Amsterdam en Rotterdam. Daarom rijdt de spoorvervoerder nu met twee ICNG-treinen tussen beide steden. Bij het starten van de testritten van de eerste ICNG in april, moest de trein kort uit dienst worden gehaald vanwege een technisch mankement aan een van de buitendeuren. Later kwam ook nog een mankement aan de binnendeuren aan het licht, maar dat probleem wordt nu verholpen.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Kenneth Steffers

Kenneth Steffers is (politiek) verslaggever, journalist en redacteur voor SpoorPro.nl

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.