Het ProRail-gebouw de Inktpot te Utrecht

FNV Spoor verwacht ‘pittige cao-onderhandelingen’ met ProRail

Het ProRail-gebouw de Inktpot te Utrecht 2013, Johan Bakker / Wikimedia Commons

Op 1 juli 2024 verstrijkt de looptijd van de huidige collectieve arbeidsovereenkomst (cao) bij ProRail. Daarom wordt er de komende maanden met de vakbonden onderhandeld over een nieuwe cao. De spoorbeheerder hoopt er voor 1 juli uit te zijn. “Vanzelfsprekend hopen ook wij dat dat lukt”, zegt FNV Spoor-bestuurder Carl Kraijenoord.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Jeroen Baldwin

Jeroen Baldwin is journalist en chef redactie van SpoorPro.nl

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

FNV Spoor verwacht ‘pittige cao-onderhandelingen’ met ProRail | SpoorPro.nl
Het ProRail-gebouw de Inktpot te Utrecht

FNV Spoor verwacht ‘pittige cao-onderhandelingen’ met ProRail

Het ProRail-gebouw de Inktpot te Utrecht 2013, Johan Bakker / Wikimedia Commons

Op 1 juli 2024 verstrijkt de looptijd van de huidige collectieve arbeidsovereenkomst (cao) bij ProRail. Daarom wordt er de komende maanden met de vakbonden onderhandeld over een nieuwe cao. De spoorbeheerder hoopt er voor 1 juli uit te zijn. “Vanzelfsprekend hopen ook wij dat dat lukt”, zegt FNV Spoor-bestuurder Carl Kraijenoord.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Jeroen Baldwin

Jeroen Baldwin is journalist en chef redactie van SpoorPro.nl

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.