Noord-Nederland en het oosten moeten mogelijk langer wachten op ICNG

ICNG op Rotterdam Centraal
Ook de instroom tussen Amsterdam en Rotterdam loopt vertraging op. 2023, Jeroen Baldwin / ProMedia

Productiefouten bij Alstom en schade aan reeds geproduceerde treinen zorgen ervoor dat er exemplaren terug moeten naar de fabriek voor een zogeheten retrofit. Dat raakt mogelijk de inzet van de nieuwe treinen op de verbindingen naar Groningen/ Leeuwarden en Enschede, schrijft staatssecretaris van Infrastructuur en Waterstaat Vivianne Heijnen in een kamerbrief.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: , , ,

Auteur: Nick Augusteijn

Nick Augusteijn is chef redactie van SpoorPro en de RailTech-titels.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Noord-Nederland en het oosten moeten mogelijk langer wachten op ICNG | SpoorPro.nl

Noord-Nederland en het oosten moeten mogelijk langer wachten op ICNG

ICNG op Rotterdam Centraal
Ook de instroom tussen Amsterdam en Rotterdam loopt vertraging op. 2023, Jeroen Baldwin / ProMedia

Productiefouten bij Alstom en schade aan reeds geproduceerde treinen zorgen ervoor dat er exemplaren terug moeten naar de fabriek voor een zogeheten retrofit. Dat raakt mogelijk de inzet van de nieuwe treinen op de verbindingen naar Groningen/ Leeuwarden en Enschede, schrijft staatssecretaris van Infrastructuur en Waterstaat Vivianne Heijnen in een kamerbrief.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: , , ,

Auteur: Nick Augusteijn

Nick Augusteijn is chef redactie van SpoorPro en de RailTech-titels.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.