Trein van NS

Grote technische storing treft NS

NS heeft last van een grote technische storing NS

NS kampt met een grote technische storing in alle systemen voor de reisinformatie over het treinverkeer. Zowel op de vertrekborden op de stations als in de reisplanner wordt verouderde informatie weergegeven, zegt een woordvoerder van NS

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: ,

Auteur: Alexander Molendijk

Redacteur van SpoorPro en RailTech.

1 reactie op “Grote technische storing treft NS”

A C F Sierts|23.02.24|20:36

Nee redactie. Dit ’treft’ niet de NS. Dit treft de REIZIGER.

NS is niet getroffen. Integendeel. NS is VERANTWOORDELIJK voor deze zoveelste ICT-miskleun. Hou es op om steeds te doen alsof verantwoordelijke bedrijven & directies ‘getroffen’ worden door allerlei oh zo complexe & onvoorspelbare noodlottigheden. Het is gewoon technische incompetentie en wegkletsen van incompetentie.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Grote technische storing treft NS | SpoorPro.nl
Trein van NS

Grote technische storing treft NS

Beeldbank NS NS

NS kampt met een grote technische storing in alle systemen voor de reisinformatie over het treinverkeer. Zowel op de vertrekborden op de stations als in de reisplanner wordt verouderde informatie weergegeven, zegt een woordvoerder van NS

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: ,

Auteur: Alexander Molendijk

Redacteur van SpoorPro en RailTech.

1 reactie op “Grote technische storing treft NS”

A C F Sierts|23.02.24|20:36

Nee redactie. Dit ’treft’ niet de NS. Dit treft de REIZIGER.

NS is niet getroffen. Integendeel. NS is VERANTWOORDELIJK voor deze zoveelste ICT-miskleun. Hou es op om steeds te doen alsof verantwoordelijke bedrijven & directies ‘getroffen’ worden door allerlei oh zo complexe & onvoorspelbare noodlottigheden. Het is gewoon technische incompetentie en wegkletsen van incompetentie.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.