Reiziger in NS-trein maakt gebruik van WiFi

Nieuwe NS-app moet zakelijke reiziger terug de trein in trekken

Foto van Nomad Digital bij persbericht

Spoorvervoerder NS is deze week gestart met een nieuwe dienst waarmee werknemers zelf hun reis van deur tot deur kunnen plannen. Ze hebben daarbij de keuze uit verschillende vervoersmiddelen. NS Go, zoals de app heet, kan door werkgevers worden afgesloten en is onderdeel van de strategie van NS om na corona weer meer reizigers in de trein te krijgen.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Paul van den Bogaard

Paul van den Bogaard is redacteur van SpoorPro.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Nieuwe NS-app moet zakelijke reiziger terug de trein in trekken | SpoorPro.nl
Reiziger in NS-trein maakt gebruik van WiFi

Nieuwe NS-app moet zakelijke reiziger terug de trein in trekken

Foto van Nomad Digital bij persbericht

Spoorvervoerder NS is deze week gestart met een nieuwe dienst waarmee werknemers zelf hun reis van deur tot deur kunnen plannen. Ze hebben daarbij de keuze uit verschillende vervoersmiddelen. NS Go, zoals de app heet, kan door werkgevers worden afgesloten en is onderdeel van de strategie van NS om na corona weer meer reizigers in de trein te krijgen.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Paul van den Bogaard

Paul van den Bogaard is redacteur van SpoorPro.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.