Geen treinverkeer tussen Assen en Groningen door stroomstoring

Groningen Europapark
Tussen Assen en Groningen Europapark rijden door een stroomstoring geen treinen (foto ter illustratie) Rob Dammers

Door een stroomstoring rijden er maandagochtend geen treinen tussen Assen en Groningen Europapark, meldt NS. Dit duurt nog tot zeker 12.00 uur.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Alexander Molendijk

Redacteur van SpoorPro en RailTech.

1 reactie op “Geen treinverkeer tussen Assen en Groningen door stroomstoring”

A C F Sierts|30.07.24|09:45

Vreemd. Vroeger was het zo dat de treinen bij een locale stroomstoring met enige vertraging en evt het schrappen van enkele diensten nog door kon gaan.

Tegenwoordig is ‘zoveel mogelijk platgooien en de klant zoekt het zelf maar uit” de favoriete werkwijze van de NL-spoorsector. De oude, écht richting klant verantwoordelijk voelende NS-directeuren draaien zich in hun graf om. Marktwerking in Nederland: een doorslaand succes voor beleidsdraaiers, een catastrofe voor het OV.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Geen treinverkeer tussen Assen en Groningen door stroomstoring | SpoorPro.nl

Geen treinverkeer tussen Assen en Groningen door stroomstoring

Groningen Europapark
Tussen Assen en Groningen Europapark rijden door een stroomstoring geen treinen (foto ter illustratie) Rob Dammers

Door een stroomstoring rijden er maandagochtend geen treinen tussen Assen en Groningen Europapark, meldt NS. Dit duurt nog tot zeker 12.00 uur.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Alexander Molendijk

Redacteur van SpoorPro en RailTech.

1 reactie op “Geen treinverkeer tussen Assen en Groningen door stroomstoring”

A C F Sierts|30.07.24|09:45

Vreemd. Vroeger was het zo dat de treinen bij een locale stroomstoring met enige vertraging en evt het schrappen van enkele diensten nog door kon gaan.

Tegenwoordig is ‘zoveel mogelijk platgooien en de klant zoekt het zelf maar uit” de favoriete werkwijze van de NL-spoorsector. De oude, écht richting klant verantwoordelijk voelende NS-directeuren draaien zich in hun graf om. Marktwerking in Nederland: een doorslaand succes voor beleidsdraaiers, een catastrofe voor het OV.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.