Swietelsky / ProRail werkzaamheden Culemborg

ProRail gaat ‘meer werk dan ooit’ verzetten in 2023

Een werktrein tussen Culemborg en Geldermalsen 2022, Kenneth Steffers / ProMedia

ProRail schroeft volgend jaar het werk aan de spoorse infrastructuur met 35 procent op vergeleken met 2022. Daarvoor staan in 2023 in totaal 40 buitendienststellingen van drie dagen of meer gepland, zes meer dan afgelopen jaar.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Nick Augusteijn

Nick Augusteijn is chef redactie van SpoorPro en de RailTech-titels.

2 reacties op “ProRail gaat ‘meer werk dan ooit’ verzetten in 2023”

Illya Vaes|22.12.22|16:08

Swifterbant, niet Swifterbrand… 🤔😏

Kenneth Steffers|28.12.22|17:41

Gelukkig staat er niets in brand. Het is aangepast.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

ProRail gaat ‘meer werk dan ooit’ verzetten in 2023 | SpoorPro.nl
Swietelsky / ProRail werkzaamheden Culemborg

ProRail gaat ‘meer werk dan ooit’ verzetten in 2023

Een werktrein tussen Culemborg en Geldermalsen 2022, Kenneth Steffers / ProMedia

ProRail schroeft volgend jaar het werk aan de spoorse infrastructuur met 35 procent op vergeleken met 2022. Daarvoor staan in 2023 in totaal 40 buitendienststellingen van drie dagen of meer gepland, zes meer dan afgelopen jaar.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Nick Augusteijn

Nick Augusteijn is chef redactie van SpoorPro en de RailTech-titels.

2 reacties op “ProRail gaat ‘meer werk dan ooit’ verzetten in 2023”

Illya Vaes|22.12.22|16:08

Swifterbant, niet Swifterbrand… 🤔😏

Kenneth Steffers|28.12.22|17:41

Gelukkig staat er niets in brand. Het is aangepast.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.