Niet Actief Beveiligde Overwegen

ProRail verwacht dat NABO-aanpak tot in 2024 voortduurt

ProRail verwacht volgend jaar 32 NABO te kunnen aanpakken. ANP / Hollandse Hoogte / Sander Koning

ProRail verwacht dat het ook in 2024 nog bezig zal zijn om enkele Niet Actief Beveiligde Overwegen (NABO) aan te pakken. De spoorbeheerder noemt de dat “teleurstellend, maar onoverkomelijk”. Het in 2018 gestarte NABO-programma voor het saneren of aanpassen van NABO moet eind 2023 klaar zijn.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Nick Augusteijn

Nick Augusteijn is chef redactie van SpoorPro en de RailTech-titels.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

ProRail verwacht dat NABO-aanpak tot in 2024 voortduurt | SpoorPro.nl
Niet Actief Beveiligde Overwegen

ProRail verwacht dat NABO-aanpak tot in 2024 voortduurt

ProRail verwacht volgend jaar 32 NABO te kunnen aanpakken. ANP / Hollandse Hoogte / Sander Koning

ProRail verwacht dat het ook in 2024 nog bezig zal zijn om enkele Niet Actief Beveiligde Overwegen (NABO) aan te pakken. De spoorbeheerder noemt de dat “teleurstellend, maar onoverkomelijk”. Het in 2018 gestarte NABO-programma voor het saneren of aanpassen van NABO moet eind 2023 klaar zijn.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Nick Augusteijn

Nick Augusteijn is chef redactie van SpoorPro en de RailTech-titels.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.