Kerkrade oversteek-meuserstraat

Kerkrade vervangt twee NABO’s door tunnels in 2022

foto: gemeente kerkrade

De Limburgse gemeente Kerkrade krijgt tunnels op de plekken waar nu nog een Niet Actief Beveiligde Overweg (NABO) ligt. De opdracht voor de bouw van de eerste tunnel is gegund aan aannemer Strukton. De procedure voor de tweede tunnel loopt nog, maar de bouw van beide tunnels gaat naar verwachting volgend jaar van start. 

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: , , ,

Alom

1 reactie op “Kerkrade vervangt twee NABO’s door tunnels in 2022”

asierts|17.06.21|18:12

Het ondertunnelen van NABO’s is lachwekkend onnozel, helemaal op enkelspoor. Gelet op het extreem lage gebruik is beveiligen doorgaans meer dan genoeg. Pak drukkere overwegen aan!

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Kerkrade vervangt twee NABO’s door tunnels in 2022 | SpoorPro.nl
Kerkrade oversteek-meuserstraat

Kerkrade vervangt twee NABO’s door tunnels in 2022

foto: gemeente kerkrade

De Limburgse gemeente Kerkrade krijgt tunnels op de plekken waar nu nog een Niet Actief Beveiligde Overweg (NABO) ligt. De opdracht voor de bouw van de eerste tunnel is gegund aan aannemer Strukton. De procedure voor de tweede tunnel loopt nog, maar de bouw van beide tunnels gaat naar verwachting volgend jaar van start. 

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: , , ,

Alom

1 reactie op “Kerkrade vervangt twee NABO’s door tunnels in 2022”

asierts|17.06.21|18:12

Het ondertunnelen van NABO’s is lachwekkend onnozel, helemaal op enkelspoor. Gelet op het extreem lage gebruik is beveiligen doorgaans meer dan genoeg. Pak drukkere overwegen aan!

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.