Station Gorinchem, foto: Hollandse Hoogte

Rechter: Ballast Nedam moet reizigerstunnel Gorinchem toch bouwen

Foto: Hollandse Hoogte, voor éénmalig gebruik!

De bouw van de nieuwe reizigerstunnel in Gorinchem kan alsnog doorgaan. Dat is de uitkomst van een bodemprocedure van de Raad van Arbitrage naar aanleiding van een geschil tussen ProRail en aannemer Ballast Nedam Infra. ProRail werd daarbij in het gelijk gesteld. Ballast Nedam legde het werk in het voorjaar van 2019 neer, nadat de aannemer op twee oude putten stuitte.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Rechter: Ballast Nedam moet reizigerstunnel Gorinchem toch bouwen | SpoorPro.nl
Station Gorinchem, foto: Hollandse Hoogte

Rechter: Ballast Nedam moet reizigerstunnel Gorinchem toch bouwen

Foto: Hollandse Hoogte, voor éénmalig gebruik!

De bouw van de nieuwe reizigerstunnel in Gorinchem kan alsnog doorgaan. Dat is de uitkomst van een bodemprocedure van de Raad van Arbitrage naar aanleiding van een geschil tussen ProRail en aannemer Ballast Nedam Infra. ProRail werd daarbij in het gelijk gesteld. Ballast Nedam legde het werk in het voorjaar van 2019 neer, nadat de aannemer op twee oude putten stuitte.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.