Goederenvervoerders geven ProRail onvoldoende

De waardering van ProRail door reizigersvervoerders als NS, Arriva en Keolis is in het afgelopen jaar toegenomen van een 6,8 naar een 7. Bij goederenvervoerders daalde de tevredenheid over de dienstverlening van de spoorbeheerder juist. Dat blijkt uit het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek van Kantar in opdracht van ProRail. 

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Paul van den Bogaard

Paul van den Bogaard is redacteur van SpoorPro.

2 reacties op “Goederenvervoerders geven ProRail onvoldoende”

Raymond Van Den Hoven|05.03.20|18:37

Ze beloven meer aandacht voor het spoor????? Is dat niet een KERNtaak van Prorail? Wat doen ze dan wel in de tijd dat ze er geen aandacht aan geven?

Raymond Van Den Hoven|05.03.20|18:38

Ze beloven meer aandacht voor het spoor? Is dat niet de KERNtaak van Prorail?? Wat doen ze dan in de tijd dat ze er geen aandacht aan geven???

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.