Station Oss

Perronaanpassing station Oss als eerste gegund

bron: E. Wolters Stationsweb

Reimert Bouw en Infrastructuur uit Almere gaat komend jaar de perrons aanpassen op station Oss. Het bedrijf won de aanbesteding van ProRail waar zich in totaal vier bedrijven voor inschreven. Met het aanpassen van de hoogte en de afstand tot het spoor van de perrons is een investering van 309.000 euro gemoeid.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Paul van den Bogaard

Paul van den Bogaard is redacteur van SpoorPro.

2 reacties op “Perronaanpassing station Oss als eerste gegund”

Arco Sierts|07.11.19|23:01

Ik blijf me verbazen over de ronduit bizarre bedragen aan belastinggeld die hiermee gemoeid zijn. Want waar hebben we het hier nou over?!? Zand, stoeptegels, betonelementen en wat zitbankjes! Hier worden een aantal handige jongens schathemeltjerijk – of er wordt gruwelijk burocratisch-inefficient gewerkt zodat het meeste geld al verdampt is aan blabla-overhead voordat er buiten ook maar 1 stoeptegel verplaatst is. Enkele reis Nationale Rekenkamer aub.

Marc Busio|10.11.19|13:10

Inderdaad, absurde bedragen. En dat komt door gebrek aan concurrentie. Ik lees nooit eens dat zo’n opdracht naar een buitenlandse aannemer gaat. Alles wat er op- en aan het spoor gebouwd wordt is een Nederlands onderonsje met het torenhoge Nederlandse prijsniveau tot gevolg.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Perronaanpassing station Oss als eerste gegund | SpoorPro.nl
Station Oss

Perronaanpassing station Oss als eerste gegund

bron: E. Wolters Stationsweb

Reimert Bouw en Infrastructuur uit Almere gaat komend jaar de perrons aanpassen op station Oss. Het bedrijf won de aanbesteding van ProRail waar zich in totaal vier bedrijven voor inschreven. Met het aanpassen van de hoogte en de afstand tot het spoor van de perrons is een investering van 309.000 euro gemoeid.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Paul van den Bogaard

Paul van den Bogaard is redacteur van SpoorPro.

2 reacties op “Perronaanpassing station Oss als eerste gegund”

Arco Sierts|07.11.19|23:01

Ik blijf me verbazen over de ronduit bizarre bedragen aan belastinggeld die hiermee gemoeid zijn. Want waar hebben we het hier nou over?!? Zand, stoeptegels, betonelementen en wat zitbankjes! Hier worden een aantal handige jongens schathemeltjerijk – of er wordt gruwelijk burocratisch-inefficient gewerkt zodat het meeste geld al verdampt is aan blabla-overhead voordat er buiten ook maar 1 stoeptegel verplaatst is. Enkele reis Nationale Rekenkamer aub.

Marc Busio|10.11.19|13:10

Inderdaad, absurde bedragen. En dat komt door gebrek aan concurrentie. Ik lees nooit eens dat zo’n opdracht naar een buitenlandse aannemer gaat. Alles wat er op- en aan het spoor gebouwd wordt is een Nederlands onderonsje met het torenhoge Nederlandse prijsniveau tot gevolg.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.