ProRail investeert 40 miljoen euro in perronvernieuwing en onderhoud

ProRail start volgend jaar met een landelijk project voor grootschalig onderhoud en vervanging van perrons op verschillende treinstations. Zo moeten er onder meer keerwanden, jukken en bestrating worden vervangen. Dit om alle perrons te laten voldoen aan de P76 Norm, wat onder meer wil zeggen dat ze 76 centimeter hoog moeten zijn. 

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: , ,

Auteur: Paul van den Bogaard

Paul van den Bogaard is redacteur van SpoorPro.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

ProRail investeert 40 miljoen euro in perronvernieuwing en onderhoud | SpoorPro.nl

ProRail investeert 40 miljoen euro in perronvernieuwing en onderhoud

ProRail start volgend jaar met een landelijk project voor grootschalig onderhoud en vervanging van perrons op verschillende treinstations. Zo moeten er onder meer keerwanden, jukken en bestrating worden vervangen. Dit om alle perrons te laten voldoen aan de P76 Norm, wat onder meer wil zeggen dat ze 76 centimeter hoog moeten zijn. 

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: , ,

Auteur: Paul van den Bogaard

Paul van den Bogaard is redacteur van SpoorPro.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.