Delftse drukgolfdeuren blijven draaien

Doorgaande treinen kunnen vooralsnog niet harder dan met 80 kilometer per uur door de spoortunnels bij station Delft. De drukgolven die passerende treinen veroorzaken, zorgen nog steeds voor problemen met de deuren in het station. 

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Paul van den Bogaard

Paul van den Bogaard is redacteur van SpoorPro.

4 reacties op “Delftse drukgolfdeuren blijven draaien”

Chris Westerduin|22.07.19|16:19

Misschien moet men de schotten naar de tweede tunnelbuis eens weghalen die nu tussen de sporen hangen…

Jan Glas|23.07.19|07:52

Schuifdeuren misschien een ideetje?

Arco Sierts|24.07.19|00:54

En dat noemt zich ingenieurs?!? Je diploma inleveren en wel NU! Wat een achterlijk-incompetent gepruts. Na de lachwekkende flater met de Drontermeertunnel (die koste wat kost de doofpot in moest en nog steeds niet is opgelost), de nog veel lachwekkender bodemkwestie Zwolle-Kampen gewoon weer lekker doorprutsen. Maar goed, dat kan dus allemaal tegenwoordig. De basale technische incompetentie spat er weer vanaf. Teveel alfa-bestuurders & managers en nul ingenieurs die serieus van wanten weten.

Arco Sierts|24.07.19|01:03

Maar goed, nu ProRail onder de topambtenaren en de politieke-carriere-mantelpakjes komt te hangen gaat het vast goed. Kijk maar naar de HSL-Zuid, de tram naar de Uithof en de Hoekse Lijn. Technische incompetentie los je op met… …blabla. Vooral niet met technische competenties. Nee zeg, het publiek zou toch ‘es ontdekken dat niemand er wat van snapt.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.